Prove intermedie I semestre a.a. 2020/2021 - Midterm Exams I semester a.y. 2020/2021

Le prove intermedie si svolgono dal 19 al 24 ottobre p.v. e sono relative alle sole materie impartite nel I semestre a.a. 2020/2021. Le prove sono obbligatorie solo per gli insegnamenti dei corsi di laurea triennale.

Durante la settimana delle prove intermedie, tutte le lezioni dei corsi triennali sono sospese. Non è prevista sospensione delle lezioni per i corsi di Laurea Magistrale.

Per informazioni riguardanti l’organizzazione delle prove lo studente deve fare riferimento al docente titolare del corso.

xxxxxxxxxxxxxxxx

The mid-term exams will be held from Monday 19th October to Saturday 24th October 2020 and are related only to courses taught in the first semester of the academic year 2020/2021. The mid-term exams are mandatory only for Bachelor degree courses (Economia e Management and Management and Computer Science).

All teaching activities will be suspended during the mid-term week only for Bachelor degree courses. For Master degree courses  teaching activities will not be suspended.

For all information about the mid-terms, students must refer directly to the professor