Presentation of the Structured Exchange with Université Paris Dauphine

The International Development office will host a presentation of the Structured Exchange Program with Université Paris Dauphine, on Thursday October 17th, at 11:00 am, in room 310 - viale Romania.

The program represents an interesting and challenging opportunity for 2nd year students of the Bachelor's Degree Program in Management and Computer Science, who can have the unique opportunity to spend their 3rd year in the prestigious Université Paris Dauphine.

The presentation will be chaired by Professor Giuseppe Italiano, academic coordinator of the program, Professor Paolo Spagnoletti and staff of the International Development office.

The call for application for the Structured Exchange program will be published in December 2019, on the dedicated page

For more information, please contact the International Development Office at international@luiss.it.